·136 syf.····Okunma: 20 Ağustos 2020 21:20 Öncelikle buradaki 10 üzerinden 8.5 puan ortalamasını acayip abartılı buldum.
yazarın da kitap içerisinde dediği gibi ;
" Kitap yazmak falan, hakikaten ciddi iş. Şimdi bakmayın öyle marketlerde, pirinç ununun, lavabo açıcının yanındaki raflara dizilen şeylere. Onlar kitap mı efendim ; eğlencelik şeyler. Çerez hepsi"
açıkçası tam da oralarda satılacak çerezlik bir öykü kitabı olmuş.
Öykü fanatikleri elbette beğenecektir kitabı da öyle 8 9 puan alacak güçlü bir roman değil. Ortalamanın düşmesine bir nebze de olsa katkım olsun diye 1 puan vermek durumunda kaldım. Orta seviye bir öykü kitabıdır benim gözümde.
Saygılarımla, iyi okumalar dilerim :)