·407 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Ağustos 2020 22:42 İntikam meleği Ryker! Vay be. Ben seriyi ne güzel 3 kitap, bu son, seriyi bitiriyorum sanayım. Daha iki kitap varmış çevrilmemiş. Ryker’ın aksiyonu bitmiyor. Oradan oraya koşturuyor. Bu seri kesinlikle polisiye değil aksiyon serisi. Size verdiği şey adrenalin. Çok fazla koşuşturma ve adam öldürme var. Teoriler döner kafanızda. Ama bir polisiye değil bence. Bir problemi de çok fazla konuşma cümlesi içermesi. Betimleme o kadar az ki. Sürekli karşılıklı diyalog şeklinde akıyor. Bu türün meraklısıysanız okuyun. Yoksa okumanız şart değil.