·172 syf.····Okunma: 20 Ağustos 2020 23:20 Yer altmısı distopya diyebilirim. Biraz da şişirilmiş gibi geldi. Buna rağmen popüler kültüre bu kadar maruz kalmış diğer içi boş kitaplara her türlü galip gelir. Anlamsızlık,gençlik,özgürlük...
Güzel konular akıcı bir dille işlenmiş.