Canım Zeze,
sana, her satırlara, duygularına kalbimi bıraktım. Kitapta okadar çok çizdiğim yer varki.. evet "Çocuk yüreği unutur ama affetmez." benimde affedemediklerim var.. unutamadıklarım.
"-Önemi yok.
Tam tersine, çok önemliydi. Öyle üzgündüm ki, o kadar büyük bir hayal kırıklığına uğramıştım ki, o an ölmeyi istedim."
hayal kırıklığı..küçük olurlar bazen ama birlesince saplanip kalirlar bünyeye..cok aci verir,unutulmazlar..nerde ne zaman karsiniza cikincaa belli olmaz. Gündüz gece hiç fark etmez.. uzun cumleler kurulmaz sirasinda, belki aglanir, kitapta zezenin yaşadığı hayal kırıklıkları okadar güzel anlatılmış ki..
seni seviyorum zeze ..