Ahh Meyra!!! Ahh Bosna!!! Ah Boşnaklar!!! Tek suçunuz (Sırplar için) sadece Müslüman olmanızdı... Keşke böyle olmasaydı. 1990 li yıllarda başlayan savaş bir milletin neredeyse yok olmasına neden oldu. Yazarın İncir Kuşları kitabını da okumuştum o da beni bu kadar etkilemişti. Yaşananlar çok acıydı ve hiç kimse bu işkenceleri hak etmiyor bana göre. Ama kitapta beni üzen tek şey, Yaratıcıya sürekli isyan edilmesi. Iskenceler nasıl rahatsız ettiyse okurken bu isyanlar da çok rahatsız etti.
Tarihin tekerrür etmemesi için düşmanının kim olduğunu unutmayacaksın!