·68 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Ağustos 2020 20:50 Kitap karşılıksız ve gerçek aşkın simgesi gibiydi.Bir insanın birini sevmesi için,sevdiği kişinin mutluluğu için neler yapabileceğinin bir simgesi gibiydi.Bir kadının kendisinin adını dahi bilmeyen bir adama delice bağlılığını anlatıyor.Çok severek ve etkilenerek okudum.