Okuması çok akıcı, rahat bir şekilde beyninizde hikayeyi canlandırabiliyorsunuz ve bir çırpıda bitebiliyor. Sanırım diyalog yazımı şeklinden dolayı bu.
Çok beğenilen dizisine başlamadan önce alıp okuduğum bir kitap ve çok memnun kaldım. İrlanda’da yaşamıyorum, İrlanda kültürüyle büyüyüp okula giden birisi değilim ama kitap beni dışlamadı. O yüzden mutluyum.