10/10
·216 syf.··
2020 20. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 22 Ağustos 2020 12:22
"Sen kendine değer verirsen diğer insanlar da sana değer verir." Kitabı okurken bu cümleyi çok iyi anladım.Biz değeri başkalarına, başka bir şeye verirsek sürekli karşı taraf için bu önemli olmayacak.Sürekli konuşma isteği,sürekli eğlenmek arkadaşlarımla vakit geçirmek isterken ve bunların hiçbirinin olmaması sonucunda üzülüyordum.Bir kitabın sizi geliştirmesi muhteşem bir duygu.Bir kitap değil aslında kitabın bize kattığı gerçekler,öneriler ve bizim kendi başarımız ;)Kendimize güzel davranalım değil mi :) Kitapların altını birçoğumuz çiziyoruz,cümleyi,sözü beğeniyoruz peki daha sonra başka kitaba geçiyoruz onu da çiziyoruz.Hatırlamıyoruz çizdiğimiz cümleleri,evet bu kitabı okurken de bir sürü cümlenin altını çizdim,sevdiğim defterime eksikliklerime dair notlar aldım.Sadece çizdiğimiz cümleler değil,yazdığımız,uyguladığımız gerçekliklerimizdi.En sevdiğim kitap diyemem,en özel kitaptı diyebilirim.Hayatımızda karşılaştığımız onca şey ,duymak istediğimiz gerçekler.Okuduğum süre boyunca uygulamak için çok çabaladım,kitap bitti çabam bitmeyecek inşallah;)
Kendine İyi Davran Güzel İnsanBeyhan Budak · Destek Yayınları · 201912,9bin okunma
·
5 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.