Puan vermedi·108 syf.····Okunma: 22 Ağustos 2020 12:53 Atları Bağlayın Geceyi Burada Geçireceğiz isimli öykü kitabıyla başladım Melisa Kesmez okumaya. Çok sevmiştim ilk okuduğum kitabındaki öyküleri. Bir o kadar güzelmiş Nohut Oda’daki 5 öyküsü de. Kalbimizin incinen yerlerini bulup oradan yakalamayı, sarıp sarmalamayı başarıyor öykülerinde. O kadar tanıdık yani öykülerinde bahsettiği insanlar. Bizden gibi; gidenler, kalanlar, ölenler, eşyalar, anılar, son çaylar, hatırlar, hatıralar.. Kısacası hepsi var öykülerde. Her okuduğum öykü kitabında olduğu gibi bu kitapta da var bir favorim; Son Bir Çay...