·136 syf.····Okunma: 22 Ağustos 2020 13:34 Uzun bir aradan sonra okuduğum ilk öykü kitabıydı. Yazarla da ilk tanışmamdı. Kalemini çok beğendim. Diğer kitaplarına da göz atacağım mutlaka.
Öyküler bizi yaşadığımız topluma götürüyor. Her gün olan fakat bizim fark etmediğimiz ya da fark etmemeye çalıştığımız yaşantıları gözler önüne seriyor. Okurken yazarla karşılıklı hisleri paylaştık çoğu zaman, bu hoşuma gitti.
Okumanızı tavsiye ediyorum. Pişman olmayacağınız zamanlar geçireceksiniz.