İrem

@Remxo
9/10
·280 syf.··
2020 2. kitabı
Öncelikle zaten klasik bi kitap yazarın kalemini eleştirecek kadar yetkin görmüyorum kendimi bu konuda ama okuduğum diğer klasik kitaplara göre çok akıcı bir dili var bunu söylemeliyim klasik okumaya başlamak istiyorsanız başlangıç için çok iyi bir kitap. Kitabın konusu ve verilmek istenen mesajlar çok güzeldi. Okurken hep bi mindblow yaşadım. Cidden farklı pencerelerden düşünceleri yazıya dökebilmek zor bir iş bence. Karakterlerin hiçbirine öyle çok büyük sevgi beslemedim bence sevgi beslenebilcek tipler değillerdi zaten. Dorian Gray kendini tamamen görünüşe adamış narsist kendi çıkarları uğruna her şeyi yapabilecek bi adamdı. Lord Henry ise bana göre kadın düşmanı, zenginliğin sefasını süren, filozof kafalı bi abimizdi. Aynı zamanda Dorian’ın karakterini inşa eden mimardı. Basil Hallward ise saplantılıydı Dorian’a olan yaklaşımı asla ama asla sağlıklı değildi. Kitapta bulunduğu süre boyunca benim Kemal’im yapmaz modunda takılıyordu En çok üzüldüğüm karakter ise Sybil Vayne di. Onun aşkının da her ne kadar sağlıklı olduğunu düşünmesemde bu hikayede yanan O oldu.
Dorian Gray'in PortresiOscar Wilde · Can Yayınları · 201899,3bin okunma
·
7 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.