Öncelikle çok ama çok güzel bi kitap okurken altını bu kadar çok çizdiğim başka bi kitap yok diye hatırlıyorum. Altını çizdiğim cümleler/paragraflar hayatımın şu dönemi ile çok bağdaşıyor.
Kitabın konusuyla ilgili söylenecek çok bi şey yok aslında gezmek için papazlık okulunu bırakıp çobanlık yapmaya başlayan Santiago’nun art arda iki kez gördüğü aynı rüyanın ardından Mısır Piramitlerine doğru yola çıkması ve yolda öğrendikleri anlatılıyor.
Yazarın kalemi ile ilgili söyleyecek hiç bir sözüm yok şahsen yağ gibi akıyor kelimeler belki dipnot kısımları daha kısa tutulabilirdi ama bu zaten yazarla alakalı olan bir şey değil.