5/10
·232 syf.··
2020 101. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 23 Ağustos 2020 01:06
Yazarın okuduğum ilk kitabıydı zaten kendisinin de ilk kitabıymış. Pek beğenmedim, komiser Galip karakterini sevmedim. Kadın düşkünü, düzensiz bir hayat yaşayan adam profili çizilmiş. Özellikle her gördüğü kadına asılması çok iticiydi. Polisiye yönü çok yavandı, diyaloglar yapmacıktı. Belki ilk kitap olduğu için böyledir. Diğer kitapları da okuyup bakmak lazım, onlar daha iyi olabilir.
Beyoğlu ÇıkmazıÇağatay Yaşmut · Oğlak Yayıncılık · 2008162 okunma
··
62 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.