Çok etkilendiğim neredeyse her satırının altını çizdiğim bir kitap oldu.Özellikle Lord Henry nin sarfettiği cümleler çok çarpıcıydı.Bazı yerlerde söylemek isteyipte sanki içimde tutttuğum şeyler açığa vurulmuştu.Güzellik ,iyilik ve kötülüğün karakterlere işlendiği roman.Tekrar okumak isterim