·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Ağustos 2020 20:06 Ders çalışmam gereken şu günlerde mola verdikçe ara ara okuyabilmek için beni kendine bağlamasın diye bir roman yerine deneme tercih etmiştim. Ama şansım yaver gitmedi ve kendine en çok bağlayan kitabı seçtiğimi geç farkedip kendimi sayfaların kıskacından kurtarmak için epey mücadele etmem gerekti. Öncelikle belirtmem gerekiyor ki, kitabım hemen hemen yarısını anlamadım. Ama anlamadan da acayip bir lezzet aldım. Anladığım yarı ise beni yazarına hayran bırakmaya yetti.(Sonraki okuyuşlarımda kafamı meşgul eden unsurlardan uzak sessiz sakin bir ortam tercih edersem tamamını da anlayabileceğimi ümit ediyorum) Yazarın kendine has şiirsel çok naif bir dili var.Okurken adeta içinize ılık ılık bir şeyler akıyor ve yumuşacık bir his kaplıyor ruhunuzu. Edebi ve kültürel değerlerimizi ustaca anlatırken; Türk ve dünya klasikleri alıntıları, edebi sanatlar vb edebiyatla ilgili ne varsa ufak ufak tuz gibi serpiştirmiş sayfalar arasına ve bu gerçekten kitabın tadına tat katmış. Kitap okumaya ara verip alıntı paylaşmaya üşenmesem nerdeyse her cümlesini paylaşabilirdim. Her konuda bilgisi olan ve bu bilgisini şairane bir şekilde aktaran çok özel bir yazar olduğunu düşünüyorum. Bu okuduğum ilk kitabı ama son olmayacak.