·520 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Ağustos 2020 23:52 Bir kelebek dokunuşu nasıl oluyordu da tüm bir hayatın yönünü, amacını, beklentisini bir anda değiştirebiliyordu. Sadece bir göz göze geliş, ufak bir duygusal temas, ne olduğunun ve ne olmak istediğinin farkına varmak için nasıl da bu kadar etkili olabiliyordu. Fakat iki yüzlü dünyanın söyleyeceği son bir sözü daha vardı Martin Eden'e! Kutsal ve erişilmez saydığı sevgiliye an ve an yaklaşırken ancak bu kadar uzaklaşabilirdi ondan; hayal kırıklığı. İnsanlarla arasına kilometrelerce uzunluğunda kitap girmişti ve kimseye ait olamamanın verdiği melankoli onun yaşama sevincini katletmekle meşguldü. Müthiş bir başarı ve başarısızlık hikayesi aslında. Kazanırken kaybetmek! Çok iyi kitap ve üzerine konuşulması gereken bir hayli konuyu da içinde barındırıyor. Okurken oldukça zevk duyduğum bir roman oldu, fırsatını bulan herkesin okumasını isterim.