Ah Peyami Safa... Bu tarz dogu-bati sorunsalini etraflica inceleyen oldukca fazla roman okudum fakat Peyami Safa kadar beni olay icerisinde yasatan yalnizca 1 kisi vardir. O da Halit Ziya’dir. Ve Behiç... Onlarca kizin hayatini yakan adam... Masum bir bebegin hayatina kiyan adam... kendi bebeginin... Her kitap her karakter bize bir sey ogretir. Hicbir kitap bosu bosuna yazilmamistir. Behiç bana cok sey ogretti. Hatice de oyle. Belma’nın (Hatice) kitapta Mebrure’ye anlattigi Behicle olan hikayesi benim cok yuregime dokundu. 10 uzerinden 10. Eger okuduysaniz veya okumayi dusunuyorsaniz yorumlarda bu kitapla alakali konusmak cok isterim.
Kitapla kalin.
Sevgiler,
Şevval.