Zaman zaman kendimizle baş başa kaldığımızda anlam arayışlarına gireriz, mutlu muyum, olmak istediğim yerde miyim, doğru yol bu mu benim için, ya diğer yoldan gitseydim simdi nerdeydim.
Çehov'un realist tarzı ve ara ara kendi düşüncelerine de yer verdiği gündelik yaşantınızdan oldukça izler bulacağınız bir kitap.
Evlilik tek taraflı aşkla olur mu, mantık evliliği mutlu olmak icin yeterli mi, servet sahibi olmak yük müdür yoksa kişiye değer katar mı, çocuklukta yaşanılan travmalar tüm bir ömre mal edilebilir mi?
Ve daha bir çok sorunun cevabını bulacağınız ya da daha fazla kafanızda cevaplanmamış soru bırakacak bir eser.
Teşekkkürler Çehov, 100 yıl önce de insan yine insan!