Puan vermedi·280 syf.··
2020 12. kitabı
"Memleket isterim", "Desem ki..." şiirleri en çok beğendiğim, hoşnut olduğum eserlerindendir. Bunun dışında şiirlerin adlarının uyumu, hece veznindeki hemen hemen her tarzı denemesi hoş olmuş, şairin bir arayış içerisinde olduğu duygunusu verdi bana. Ancak tercümeleri gerçekten başarılı, ifade edilemeyecek kadar güzel. Tekrar okur muyum? - Evet
Otuz Beş YaşCahit Sıtkı Tarancı · Can Yayınları · 202014,1bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.