"Pamuk, en iyi kitaplarını Nobel'den sonra yazan eşsiz bir yazar."
Bence bu kitap orhan pamuğun neden Nobel ödülü aldığını kanıtlar nitelikte. Orhan pamuğun kalın kitaplarını okurken sıkıldığım yerler çok olur ve bazen okumakta çok zorlanırım. Ama bu kitap okumakta zorlanmadan hızlıca bitirdiğim ve beni etkileyen bir kitap oldu. Tavsiye edebileceğim bir kitap.