·688 syf.····Okunma: 25 Ağustos 2020 12:14 Oldukça uzun aylarca elimde sürünen bir kitap oldu. Kabak tadı vermeye başlamıştı ki sonunda biraz sürükleyici hale geldi. Okumayı başarabilirseniz bittiğinde güzel bir tat bırakıyor. İnsanların toplumların psikolojisi ile ilgili güzel noktalara parmak basıyor. Özgürlük hakkında derin düşüncelere sevk ediyor.