·292 syf.····Okunma: 26 Ağustos 2020 01:32 Daha önce Tarık Tufan okumuş biri olarak bu kitap da diğerleri gibi çok hızlı bitti öncelikle bunu söylemek istedim,yazarın fazlaca akıcı bir dili var ve kitap film gibi diyebiliriz sonuna geldiğimde bitmesini istemedim hatta böyle bitemez ben ne okudum şimdi falan dedim o kadar yani. Merak edenler için. ;Konusu bir Şeyh`in oğlu olan kitabın baş karakterinin hayatının çıkmaza sürüklenişi yoldan çıkışı da diyebiliriz(Bir kız yüzünden..).Kitap sanki bitmemiş de devam edecekmş gibi bir his bıraktı bende.