Latife Tekin in okuduğum 4.kitabi ama beni yine sarmayan bir kitap oldu. Sanırım sevgili arsız ölüm kitabındaki sürükleyiciligi arıyorum. Yazar yine yoksulluk üzerinden 3 kardeşi n hayatını anlatıyor ve ilginç bir şekilde baş karakterlerden birisi de Volvo bir araba. Sürekli zengin olmayı düşünen ve kendine güvenen aynı zamanda çapkın olan bir ağabey, kardeşleri ise ona güvenmiyor ve sadece yaşamak derdindeler. Yazarın yoksullukla olan mücadelesi bu kitapta da devam etmiş.
Diğer kitaplarını da merak ediyorum ama sevgili arsız ölüm kitabındaki akıcılığı bulabileceğimi sanmıyorum.