·85 syf.····Okunma: 26 Ağustos 2020 21:49 Delifişek, Şeker Portakalı'ndan sonra serinin en etkilendiğim kitabı oldu. Belki de şu an bulunduğum yaşları anlattığından, ben de aynı kaygıları duyduğumdan Zeze ile daha fazla empati kurabildim. Kitabın kötü olan tek yani kısa olması ve çabucak bitmesiydi. Zeze'nin hayat yolculuğuna eşlik edebildiğim için çok mutluyum, benim için her zaman özel bir seri olarak kalacak.