Harika bir kitap daha gönül kütüphaneme yerleşti...
O kadar akıcı içten samimi geldi okurken tüm duyguları yaşadım resmen.
Kitabımız iki farklı senelerin birleşmesinden bahsediyor. 1930lu yıllarda mayıs ayında yaşanan böğürtlen kışı denilen soğuk karlı bir haftada kaybolan Daniel'in oğlu kaybolan Vera'nın ölümünün arkasındaki sırlar seneler sonra gazeteci olan Claire'nin araştırmaları sayesinde ortaya çıkıyor.
Okurken o heyecanı yaşamak. Ve kitabı bırakamamak gibi durum yaşadım resmen tavsiyemdir...