·163 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Ocak 2020 12:33 Sabahattin Ali'nin okuduğum ilk kitabıydı.Aman Allah'ım bu nasıl bir üslup nasıl bir dil ki kendine hayran bırakıyor.Kibarca kurulmuş derin cümleler Hikaye zaten etkileyici, sarsıcı ve okunmaya değer ama yazarın kullandığı üslup takdire şayan.Kibar zarif ve dokunaklı