Şeker Partakalı çok bilindik tavsiye edilen bir kitaptı ve bende çok merak ediyordum. Sonunda okumak nasip oldu ve çok ama çok beğendim. Beni duygudan duyguya sürükleyen ve karakterin iç dünyasını çok iyi yansıtan bir kitaptı. Ah Zeze, nen var kuzum ?