Puan vermedi·88 syf.····Okunma: 28 Ağustos 2020 03:13 Kitaba sıkılarak başladım ,sonra bir ara beni sardı fakat daha sonra tekrar koptuk derken sonunda bugün bitirebildim.Ingilizce versiyonunun sonundaki soruları kitabı bitirmeden okuma gafletine düştüğümden Gatsby'nin akibetini önceden öğrendim haliyle bu da bu kitabı okuma şevkimi biraz kırdı ama sonuna bayıldım ve çok etkilendim .Ingilizce okuduğumdan çok daha zevk aldim ,ingilizce okumak daha kolay ve keyifli geldi ki muhtemelen "stage 4"olduğundan. Ama yine ingilizce özeti olsada kelimeleri Türkçeye göre daha çok kalbime dokundu. Uzun süre elimde gezdirdim ve uzun zaman sonra Gatsbylerim bitti.Ben seni sonradan çok sevdim, hoşça Kal Gatsbyim...