·355 syf.····Okunma: 28 Ağustos 2020 11:06 Inci Aral'ın okuduğum ilk kitabi oldu. Kesinlikle yazari tanımakta ve okumakta geç kalmış oldugumu hissettim.
Kelimeler, cümleler ve betimleler o kadar yogun olmasina rağmen su gibi akıp giden,
cok ama cok guzel anlatimi olan ve dopdolu bir kitap okudum.
Konusu ve karakterleri farkli olan, okurken birçok yerde, farkinda olmadan, kendinizi empati yaparken buldugunuz degisik bir hikaye.
Eğer siz de benim gibi hala Inci Aral okumadiysaniz mutlaka okuyun derim...