Puan vermedi·1062 syf.··
Beğendi
·
2020 4. kitabı
·
14 günde okudu
·
Okunma: 28 Ağustos 2020 21:23
Klasik okumak çokta bana göre değil tekrar anladım .Bunun sebebi bu kitabın konusu mu yoksa bir önceki okuduğum kitabın bende bıraktığı etki mi bilmiyorum. Kitabı okurken acaba ne olacak diye düşünmedim değil ,yani merak uyandırdı. Ama kitabı hem okuyup aynı zamanda kitabı yaşayamadım .Kısaca özetlemem gerekirse ;Baş kahramanın verdiği yanlış kararlar ve bu yanlışların sebep olduğu büyük sonuçlar oluşturuyor kitabı .Üzüldüğüm kısımlar ise bir çocuğun da bu yanlışlar içinde kaybolması ve belkide çocukluğundan olması (tabi ki benim yorumumla). Her kitapta olduğu gibi kendime çıkardığım bir sonuç ebette var .Hayatını düzenlerken yada (çok mümkün olmasa da ) planlarken elinden geldiğince radikal ,çevrene uydurabildiğin kadar masalsı olman gerekiyor.
Anna KareninaLev Tolstoy · Türkiye İş Bankası Yayınları · 202555,6bin okunma
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.