Enes... kendisi otizm hastası ama hayata bakışı öyle güzel ki. Her şeye rağmen hayatını yönetmeyi ve nefes almayı sürdürme gücü... O kadar ders çıkarılacak tarafı var ki kitabın gerçekten çok güzel. Hayatın serüvenine kapılıp bazı şeyleri unutuyoruz ama bu kitabı okur okumaz ne çok şey varmış değeri bilinmesi gereken dedim. Çok etkileyici bir kitap...