·68 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Nisan 2019 23:54 Yanılmıyorsam ilk okuduğum Stefan Zweig kitabıydı zaten bu kitaptan sonra Stefan Zweig'in betimlemesine hayran kalıp neredeyse çoğu kitabını okudum. Bu kitaba gelince hep diyorum: Bu nasıl bir betimleme yahu ? Bir çırpıda okununup bitirilecek yine muhteşem bir psikolojik tahlil ve betimleme... Ve soramadan edemiyorum: Sahi bir insan bu kadar çok sevilir mi?