·448 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Ağustos 2020 22:09 Şu zamana kadar okuduğum en güzel seriydi. Yazarın anlatım dili acayip iyi. Seriye ve karakterlere o kadar bağladım ki anlatamam. Seri bittiği gün ağladım yani o kadar. Kitap beni çok etkiledi. Hayata bakış açımı etkiledi. Konusu acayip iyi. Fazlasıyla tavsiye ederim.