Yeşim Uzundal tavsiyesi ile aldım okudum begüm ablaya çok teşekkürler bu güzel kitap için.
Öncelikle şunu söyleyeyim: kitabın ön sözünü kitabı bitirince okumanızı tavsiye ederim şayet benim gibi spoiler konusunda çok titizseniz.
Kahramanımızın başına gelen, işlemedeği bir çocuk cinayetinin üzerine yıkılması. Onun çektiği sıkıntıları ve hayatını anlatıyor. Olay örgüsü çok güzel. Bundan daha önemlisi benim kitap okurken dikkat ettiğim şey yazarın verdiği mesajlar. Kitabın verdiği mesajlar hem insani duyguları harekete geçiriyor hem de hukuk fakültesi öğrencisi olarak beni insan haklarını düşünmeye zorluyor.
Bunlar dışında kahramanımızın başına gelenler karşısında tanrıyı sorgulaması ve zaman zaman gerçeklikten kopuşları çok güzel ve ayrı bir tat katmış.
Çok popülaritesi olmayan iyi bir kitap okumak isteyenlere önerilir..