·80 syf.····Okunma: 30 Ağustos 2020 19:53 Zweig'in yine kısa ama anlam yüklü muhteşem hikâyesi..
Donuk, duyarsız, sıradan yaşam süren subay Baron'un seçkin burjuvadan sıkılmasını, hiçbir şeyin ona haz vermemesini ve bir tür anlam arayışını anlatıyor. Sondaki dönüşümü olağanüstü :) Hikâyeyi neredeyse nefesimi tutarak okudum çok sürükleyici ve hüzünlü bir yolculuktu en beğendiğim hikâyesi olmamakla beraber yine de bir klasik ve kesinlikle zaman kaybı değil okuyun :)