10/10
·256 syf.··
Beğendi
·
2017 8. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 11 Nisan 2017 00:00
Ben bir kitabı bitirdiğimde son sayfayı da kapatıp kitabı göğsüme bastırıp ona sarılıyorsam, gözüm kapalı sessizce yüzümde tatlı, küçük bir tebessümle gülümsüyorsam işte o kitabı çok sevmişimdir. Bu kitap bana gençliğin duygularını, tatlı, masum hislerini en güzel aktaran, hissettiren ve heyecanlandıran bir eser oldu. Ulviye Alpay'a gençlerin yoğun isteğini göz önünde bulundurup kitabın ikincisini yazdigi için çok teşekkür ederim. Bu kitabı birincisinden daha fazla sevdim. Ayrıca kitapta ara ara yer verdiği şiirler de çok hoşuma gitti.
Ben Sevilmeye Değerim 2. KitapUlviye Alpay · Dünya Ağacı Yayınları · 201113 okunma
10 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.