Kesinlikle bayıldığım bir kitap oldu. Çok hızlı bir şekilde bitirdim. İsyan’ın aslında hiç devrimci olmak istemeyişi idealleri varken bir anda kendisini direnişin içinde bulduğu bir hikaye. Clara ile tanışması birbirilerine olan aşklarını uzun zaman sonra nihayet açıklamaları ve sonrasında mutlu bir şekilde yaşamaları içimi sıcacık etti farklı kimliklere aldırmaksızın. Ama sonra ayrı düşmeleri ortaya çıkan savaş. Bizim de bildiğimiz israil filistin olayları bu güzelliğin içine kan doğradı resmen.