Kişisel gelişim tadında bir eser edebi bi tarafı yok. İçerisinde ki hikayeler gerçekten çok güzel ve akıcı. İnsanların yaşadığı tecrübelerden kendinize ders çıkarabileceğiniz bir kitap. Bir psikiyatristin gözünden hastaları nasıl incelediği ve onlara yaklaşım tarzını görebiliyorsunuz. Hikayede ki Anadolu insanı olan Hayri den kendini bu kadar ayırması ve farklılaştırması pek hoşuma gitmedi.