BULAMAZSIN BENİİİİİ
marls , @JamieSnape @Lupin_Varisi @mariabennet @Slytherinli_biri
Sayın bitter çikolatalarım, sizden 1k da A2 seviye ve üstü İngilizce bilen herkesi bulup liste yapmanızı istiyorum. Eğer aranızdan biri köstebekse, hemen söylesin. Kızmayacağım.
edjsfhufhfhjfrhjrfdj
Hikayende shipler olucakmı? Olucaksa kim kim? YB Ne zaman? -Maria...
Yb yazacaktım okulun zoom üzerinden toplantısı vardı o yüzden annem aldı bilgisayarı yazamadım. Şu an başlıyorum yazmaya.
Shiplerimiz:
Amanda-James Sirius (Amanda uydurdu ama olur mu hiç emin değilim.)
Selenophile-Ted: Yine Amandanın fikri ve yazsam mı bilemedim belki ikinci yıl.
Erianda-Albus Severus: Kimin fikri hatırlamıyorum ama bütün ship fikirleri Amanda dan çıkıyor o yüzden yine onun fikridir yine fjfjfjfjfj
You are not filled with space when you come, you cannot be filled when you go, my dear friend.
1k nın A2 seviye ve üstü konuşabilen bütün üyelerini sanık ilan ediyor, duruşmayı başlatıyorum. Bunları yazanın kim olduğunu bulmalıyım.
RACHELİKO ÇİKOLATA YİYİNCE AKLIM ÇALIŞMAYA BAŞLADI! ŞİMDİ BALODA HANİ ŞARKI ÇALCAK YA ARKADAN ŞEY ÇALSIN AMANDA LIGHT OF MY LIFE ŞARKISI AW MÜQ OLUR Bİ DE YOU ARE MY SUNSHİNE, SHE USED TO LOVE ME A LOT
Yb yazacağım ama annem evde değil bilgisayarı alamıyorum şarkı seçimleri mükemmel ama