Puan vermedi·200 syf.··
2020 7. kitabı
kitabın nasıl bittiğini anlamadım. neredeyse su gibi akıp gitti. karakterler o kadar güzel ve ayrıntılı ki hepsini tanıyormuş gibi hissediyorum. hatta şu an kitabı düşünürken bi film gibi her sahnesi canlanıyor zihnimde. kitapta hoşuma gitmeyen taraf biraz 'hayatın sillesini yemiş erkek' modeli oluşturması. erkek karakterler daha bir bilgili, daha bir üstten. bunun dışında hikaye biraz daha sade biraz daha sıradan olsa daha mı vurucu olurdu diye de düşünüyorum. tabi bunların hepsi güzel ülkemizde yaşanıyor o ayrı bir konu. son olarak kitabın benim için en güzel ya karakterin duygularını çok açık seçik anlatabilmesi. o git gelleri, karmaşayı hissedebilmekti. kesinlikle okunması gereken bir kitap. diğer kitapları da okumak için sabırsızlanıyorum.
DeliboMurat Uyurkulak · Can Yayınları · 2020739 okunma
·
7 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.