Çok kısa sürede bitirdiğim bir kitap oldu ve zevk alarak okudum çok sade yalın bir anlatımı var karmaşık ve ağır cümleler yok konu olarak da çok abartılı heyecanlı sürükleyici bir konusu yok ama elinizden bırakamıyorsunuz klasik müzik dinler gibi okudum. Bu yüzden severek tavsiye ediyorum herkese. Daha fazla Jane Austen okumak isterim. Üslubu beni hiç yormadı anlamada zorluk çekmedim hiç, çok fazla isim olmasına rağmen ilk başlarda karıştırırmıyım diye düşündüm ama sandığım gibi olmadı.
Konu olarak gurur, önyargı, aşk gibi duyguları o kadar güzel betimlemiş ki abartıya kaçmadan olması gerektiği gibi herşey. Kitabı bitirdikten sonra filmini de izledim tabi filmi de gayet güzeldi fakat kitap okurken saatler belki günler sürüyor filmi izlerken de keşke daha uzun olsaymış diyorsunuz aynı hazı almak malesef mümkün olmuyor..