Mutlu son benim açımdan :d
Ömer aslında gayette kendini bilen tanıyan bir karakter zaten Bedriyle son konuşmalarında kendini olduğu gibi anlatıyor.Macideylede geçirdiği zaman boyuncada sızlanıp duran macide ye kendini öyle kabullendirmeye çalışmış.Yaptığı her davranışı bir hata olduğunu bilmesine rağmen kendine hakim olamaz.Kendi bu durumdan memnun olmadığı içinde macideyle evlenmek istemiştir belki.Burda biraz Ömer’e yüklencem çünkü tahammül edilmeyecek bir karakter bence kendini idare etmekten aciz bir çocuk gibidir.böyle biriyle evlenmek zulüm olda gerek ahahhaah:D kısacası her şeyi kendi bildiğini sanıp aslında hiç bir şey bilmeyen zor biridir.Macideye gerçekten aşık olduğunu düşünüyorum çünkü evliliği boyunca gerçek anlamda kendini değiştiremeyeceğini anlar içimdeki şeytan dediği aslında kendidir çünkü.Neyse sonunda mantıklı bir karar verip macideyle yollarını ayırmak istemesi kendini kabullendiği gösteriyor.Birbirirlerinin hayatına sadece sevgiyle bağlı kalınamayacağını anlayan iki ayrı insan.Bedri ve macide gibi birbirlerini daha iyi anlayan iki insanın belki edecek daha çok sohbetleri vardır.
Neyse
Bence yanında sohbet edebileceğimiz bizi anlayan insanlar Daha güzel değil mi sizcedee(:
Bu arada başka incelemelere de Baktımda herkes benden başka düşünmüş bukadar büyütmesek mii Ömer gibi insanları Bedirler dururken:d
Aşık oldum ben Bedriye ne yalan söylim :d
Haahhah