Güzel bir polisiye eser. Farklı cinayetleri kısa kısa anlatmış. Okuyucuyu yormayan ve okurken sıkmayan hikayeler var. Şehirler arası seyahate çıkarken bir arkadaşım hediye etmişti. Yolculuktan keyif almamı sağladı. Sizlerin de keyif alacağınızı düşündüğüm bir eser. Tavsiye ederim iyi okumalar.