r

@Nnnn1nnn
"Ölmek için fazla ölüsün"
Puan vermedi·424 syf.··
Beğendi
·
2025 1. kitabı
·
1046 günde okudu
·
Okunma: 02 Ocak 2025 15:22
ÖFA Etkisinden kolay kolay çıkmayacağınız bir kitap. Ölüme aşık olacağınız bir kitap. Şahsen ben ölüme, yani Özgür'e aşık olmuş olabilirim. Dağınık saçları, sigarası, tilkileri, acıları, aşkı... Le aburnee Beni en çok bu cümle etkiledi "Beni göm" İnsan aşık olunca aşkını gömmektense aşkının onu gömmesini istiyor, o acıyla hergün ölmektense bir kere ölüp sevdiğinin elinden gömülmek istiyor. Kesinlikle okumalısınız eğer aşıksanız çok anlamlı bir kitap evet depresif ama insanın içindeki çoğu duyguyu, bağırmak isteyip de yapamadığı çoğu çümleyi içinde barındırıyor. Kibrit Çöpü Mezarlığı'nı çok merak ediyorum. Özgür, Yosun ve Bay K. ;-);-);-);-) Kesinlikle okumalısınız
Ölüme Fısıldayan AdamBüşra Yılmaz · Epsilon Yayınları · 202014,7bin okunma
·
23 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
r
Gönderi Sahibi
Yaaa Daha çok merak ettim şimdi 😅
Ikinci kitabın sonu öyle bir bitiyor ki... Yaşamayanlar ve ölüler sirkini merak ettmekten öldüm öldüm dirildim