·168 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Eylül 2020 00:10 Tıp okuduğum için okusam güzel olur diye düşünüp 1 sene önce almıştım, şimdi okumak nasip oldu. Yazarın anlatımı çok sade ve akıcı. Karşılıklı oturmuşuz, elimizde çaylar, yazar anlatıyor ben dinliyorum.
24 yaşında, yeni mezun olmuş(pandemi dolayısıyla 7 aya yakın hastaneye adımını atmamış), yakın zamanda mecburi hizmete başlayacak biri olarak Vladimir Mihayloviç ile fazlasıyla aynı duyguları, düşünceleri paylaştık.
Her meslek grubunda benzer zorlukların bulunduğuna eminim. İhtiyacımız olan şeyler çok basit: yalnız bırakılmamak, destek görmek.