·368 syf.····Okunma: 06 Eylül 2020 18:39 Nermin Yıldırım’ı ilk okumam bu kitapla oldu. Dilini ve kurgusunu çok beğendim, edebiyatımızda kadın yazarların başarısı beni çok etkiliyor. İçimi burkan hikayesiyle, bölümler arası geçişlerin bütünlüğü ve heyecan dozuyla çok başarılı bir roman olduğunu söyleyebilirim. Nermin Yıldırım seni iyi ki tanıdım, külliyatını dört gözle tamamlayacağım.