·430 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Temmuz 2020 01:13 Beni çokkk etkileyen bir kitaptı. Gerçi okuyup da etkilenmeyen yoktur sanırım. Meryem ve Leyla etkisinden uzun süre çıkamadığım iki karakter oldular. Kitabı okuduktan sonra, Atatürk’e ülkemizdeki kadınlar için yaptığı her şey adına dua edip şükrettim.