Goethe'nin okuduğum ilk eseridir. O kadar güzel yazılmış ki... Genç Werther'in acıları benim de acılarım oldu. Hayatı, insanları sorgulayan biri ve aslında hayatı yolunda gibi görünse de kendi içinde yolunda gitmeyen şeyler var, ruhunun eksik hissettiği şeyler. Tek sıkıntısını anlatabildiği arkadaşı ondan uzakta ve sadece ona yazabildiği mektuplar var. Ve kendisine uygun gördüğü trajik son...