10/10
·384 syf.··
Beğendi
·
2020 13. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 07 Eylül 2020 21:58
(Spoi vermeyi severim) Kitap çok akıcı.Betimlemeler çok güzeldi yaşayarak okudum. Ama Alina'nın her defasında ben düşündüğünüz kişi değilim demesi biraz sinirlerimi bozdu.Kahramanlar da çok özgün özellikler vardı.Neden bilmiyorum ama ben Karanlıklar Efendisini çok sevdim.Bir an önce ikinci ve üçüncü kitap gelsin de okuyayım .(Normalde bu tarz okumazdım ama bu kitap sayesinde bol bol fantastik kitabı okuyacağımı düşünüyorum.)Çok güzel okuyun
Gölge ve KemikLeigh Bardugo · Martı Yayınları · 20137,5bin okunma
·
4 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.