lidya

@wlydia
10/10
·360 syf.··
Beğendi
·
2020 2. kitabı
·
15 saatte okudu
·
Okunma: 21 Mart 2020 23:30
İlk kitaptan sonra hemen okumuştum.Karakterler ne yaşadıysa hissettim. Ege ve İzmir'in ilişkisi, yaşadıkları... Kitap gerçekten çok güzel ne desem yaşadığım duyguları anlatamam :)
Sıfır KilometreBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 201914,5bin okunma
·
10 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Yerleri benim için o kadar ayrı ki... Sanki ben yaşadım bütün o olayları.
lidya
Gönderi Sahibi
O kadar haklısın ki ❤